سوال
بازدیدها: 405

در بارداری بدن و صورت حالت دون دون قرمز شده بود. دلیلش چیه؟

دانه های قرمز روی پوست هفته 10 بارداری جوش صورت ویتامین ب آمپی ویل ورم دست آسیب به جنین کم کاری تیروئید پرکاری تیروئید قرص تیروئید حساسیت آلرژی عوارض مصرف دارو مراجعه به متخصص زنان
پرسش کاربر عزیز لک لک:

سلام خانوم دکتر وقت بخیر. هفته 10 هستم.

دیشب یهو بدن و صورتم حالت دون دون قرمز شده بود. مخصوصا صورتم.

رفتم دکتر ماما برام آمپی ویل ۵۰۰ نوشت با ویتامین ب ۶ و ب ۱۲ که تو سرم زدن.

صبح پا شدم دیدم دستام خیلی باد کرده.

جوری که حس میکنم میخواد بترکه،

به نظرتون چی کار کنم؟

خیلی میترسم برای بچه ام ضرر داشته باشه چون باردارم

دیشبم داشتم گوله گوله شده بود ولی بدتر بدنم شد.

نمیدونم چرا اینجوری شدم?

می‌تونه از تیروئیدم باشه؟

قبل از بارداری کم کار بود ولی باردار که شدم پر کار شد

به خاطر تیروئیدم قرص هم مصرف میکنم.

پاسخ کارشناس لک لک:

سلام عزیزم ممکنه به آمپول حساسیت نشون داده باشید.

باید مراجعه کنید علت بررسی بشه.

ممکنه دارو اثری نداشته و اون ضایعات که داشتید، شاید بزرگتر شده.

برید گلم پزشک زنان ببینتتون چون باردارید.

نه جانم ربطی به تیروئید نداره.

سوالت رو از کارشناس، رایگان بپرس!