سوال
بازدیدها: 199

لک قهوه ای از عوارض تزریق آمپول پرولوتونه؟

آمپول پرولوتون نداشتن فعالیت منع نزدیکی حمام کوتاه بالا پایین رفتن پله لک بینی قهوه ای ترشح قهوه ای شیاف عوارض مصرف دارو مصرف دارو هفته 17 بارداری لک بینی
پرسش کاربر عزیز لک لک:

سلام خانوم کارشناس وقت بخیر دیدن لک قهوه ای از عوارض تزریق آمپول پرولوتونه؟

من از اول بارداریم شیاف استفاده میکردم.

الان ۱۷ هفته هستم.

دکتر از دیروز گفت دیگه شیاف لازم نیست و هفته ای یک بار آمپول پرولوتون تجویز کرد.

دیشب یکی شو تزریق کردم، اما امروز صبح که رفتم دستشویی لک قهوه ای دیدم.

آیا این لک قهوه ای به خاطر قطع شیافه یا از عوارض آمپول هست؟

شیافمو ادامه بدم؟ این لک به خطر چیه خانم کارشناس؟

من از اول بارداریم اصلا لک نداشتم. به خاطر همین خیلی نگرانم.

پاسخ کارشناس لک لک:

سلام عزیزم نگران نباشید.

آمپول پرولوتون همون کار شیاف رو میکنه.

اگر قطع شده جای نگرانی نیست.

ولی اگر تکرار شد یا بیشتر شد یا با درد همراه شد حتما با پزشکت مشورت کن.

نگران نباش عزیزم فعالیت سنگین و نزدیکی و حمام رفتن و بالا و پایین رفتن از پله رو محدود کنید.

اگر تکرار نشه، جای نگرانی نداره مامان جان.

سوالت رو از کارشناس، رایگان بپرس!