سوال
بازدیدها: 487

آیا قرص ویتاگنوس باعث تاخیر در پریود میشه؟

تأخیر پریود ویتاگنوس اقدام به بارداری باردار نشدن قرص ال دی متفورمین پریود نامنظم یدوفولیک بی بی چک منفی پریود آزمایش خون بارداری تست بتا خطای بی بی چک
پرسش کاربر عزیز لک لک:

سلام آیا قرص ویتاگنوس باعث تاخیر در پریود میشه؟

من سومین ماه اقدام هستم.

قبلش یه سال باردار نشدم و همه راه ها رو رفتم.

شرایطمون بد شد و دیگه اقدام نکردم.

دو سال ال دی میخوردم.

الان سه ماهه تو اقدامم و از اولین ماه خودم متفورمین خوردم.

ماه اول ۶ روز جلوتر از موعدم پریود شدم یعنی چهارم ماه دوم با دو روز تاخیر ششم شدم.

ماه سوم تو پریود رفتم دکتر بهم قرص ویتاگنوس همراه متفورمین و یدوفولیک داد.

تا موعدم هم جفتش رو خوردم و وقتی دیدم پریود نشدم، قطع کردم.

الان ۶ روزه پریود نشدم و بی بی چک هم منفی بود.

بی بی زدم خط تی پر رنگ شده خط سی کمرنگ.

سوالم اینه آیا قرص ویتاگنوس باعث تاخیر در پریود میشه؟

چون از دکترم پرسیدم گفت ویتاگنوس پریود رو منظم میکنه نه اینکه تاخیر بیاره.

بعضیا تو برنامه گفتن این قرص باعث شده پریودشون به تاخیر بیوفته.

من ششمین روز تاخیرمه. یعنی صحت داره؟

پاسخ کارشناس لک لک:

سلام عزیزم. نه باعث تاخیر در پریود نمیشه.

آزمایش خون بارداری بدید عزیزم.

تست بی بی چک احتمال خطا داره.

بیبی چک معتبر نیست فقط آزمایش خون

عجله هم نکنید تا یک سال باردار نشدن طبیعیه.

به هر حال یا باردارید یا مصرف قرص تاثیر گذاشته.

تا وضعیت بارداری تون با آزمایش مشخص نشه، نمیشه نظر قطعی داد.

سوالت رو از کارشناس، رایگان بپرس!