سوال
بازدیدها: 592

دلیل اسهال شدن بعد مصرف شیاف پروژسترون چیه؟

شیاف پروژسترون اسهال شیاف پروژسترون مقعدی هفته 6 بارداری هماتوم استراحت در بارداری داغ کردن شیاف واژینال جذب هماتوم تحریک روده دل پیچه
پرسش کاربر عزیز لک لک:

سلام خسته نباشید دلیل اسهال شدن بعد مصرف شیاف پروژسترون چیه؟

من ۶ هفته و ۳ روزمه. ۵ هفته و ۵ روزم بود که رفتم سونوگرافی.

گفت هماتوم دارم و باید استراحت کنم.

دکتر هم شیاف پروژسترون داده و هر شب مصرف میکنم.

ولی گاهی دردهای پریودی حس میکنم.

انقد بد درد می کنه که بدنم یهو داغ میشه.

بعد شیاف که استفاده میکنم، بعدش اسهال میشم.

به نظر شما دلیل اسهال شدن بعد مصرف شیاف پروژسترون چیه؟

شیاف رو واژینال استفاده کنم، هیچ ضرری نداره؟

ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس لک لک:

سلام مامان جان. جذب هماتوم با همین پروژسترون صورت میگیره.

پس حتما مصرف شیاف رو ادامه بدید عزیزم.

اگر مقعدی اذیت میشید، شیاف رو واژینال استفاده کنید.

دلیل اسهال شدن اینه که شیاف پروژسترون باعث نرم و روان شدن روده شما میشه.

برای همین ممکنه اسهال بشید. شاید علت دردهای شما دلپیچه به خاطر شیاف باشه، نه مشکل دیگه.

اینجوری ممکنه شیاف فرصت جذب شدن و اثر کردن نداشته باشه.

با پزشک مشورت کنید عزیزم که اجازه گذاشتن شیاف به صورت واژینال میدن یا نه.

معمولا اگر لکه بینی و درد ندشته باشید، شیاف رو به صورت واژینال میتونید استفاده کنید.

شب بذارید و بخوابید تا فرصت خوبی برای جذب شدن داشته باشه.

سوالت رو از کارشناس، رایگان بپرس!