سوال
بازدیدها: 60

برای لکه بینی در 9 هفته میتونم از مترونیدازول استفاده کنم؟

ترشح قهوه ای مترونیدازول مصرف خودسرانه دارو هفته 9 بارداری عفونت علائم عفونت زایمان زودرس اوایل بارداری مراجعه به ماما مراجعه به پزشک سونوگرافی
پرسش کاربر عزیز لک لک:

سلام خدمت کارشناس محترم لک لک، وقت تون بخیر!

من هفته 9 بارداری هستم و مقداری ترشح قهوه ای دارم.

دو بار تا حالا مایع قهوه ای تیره روی لباس زیرم دیدم. فکر کنم مثل عفونته. نمیخوام به خاطر عفونت دچار زایمان زودرس بشم. اگر علت این ترشح قهوه ای عفونت هست، با مصرف دارو از این اتفاق جلوگیری کنم.

برای لکه بینی در 9 هفته میتونم از قرص مترونیدازول 250 استفاده کنم؟

ممنون از شما.

پاسخ کارشناس لک لک:

سلام عزیزم. هیچ دارویی رو در بارداری خودسرانه مصرف نکنید. علت ترشحات قهوه ای در اوایل بارداری باید بررسی بشه و طبق اون دارو یا درمان خاصی تجویز بشه. پس به ماما یا پزشک زنان مراجعه کنید.

اگر نیاز باشه، سونوگرافی درخواست میدن و اگر مشکل مربوط به بارداری یا مشکل دیگه ای باشه، با پیگیری و مصرف دارو حل میشه.

بارداری سلامتی داشته باشی عزیزم!

سوالت رو از کارشناس، رایگان بپرس!